مشاوره نوشتن انجام پایان نامه و مقاله ISI آی اس آی

ارائه خدمات مشاوره انجام نوشتن پایان نامه های دانشگاهی و مقاله آی اس آی ISI در کشورهای ایران، مالزی، هند، فرانسه و تاجیکستان

مشاوره نوشتن انجام پایان نامه و مقاله ISI آی اس آی

ارائه خدمات مشاوره انجام نوشتن پایان نامه های دانشگاهی و مقاله آی اس آی ISI در کشورهای ایران، مالزی، هند، فرانسه و تاجیکستان

انجام پروژه های کسر خدمت سربازی

شرکت تحقیقات علمی ژانیک خدمات مشاوره برای دریافت، انجام و دفاع پروژه های کسر خدمت سربازی وزارت دفاع را در برنامه کاری خود اضافه نموده و مفتخر است که به عنوان اولین شرکت پاسخ گوی نیاز دوستان باشد. پروژه های کسر خدمت سربازی وزارت دفاع که با نام های دیگری چون انجام پروژه بجای سربازی نیز شناخته می شود به دو فرم کلی تقسیم می شوند. در بخش اول از پروژه های کسر خدمت، دانشجویان کارشناسی ارشد 4-6 ماه و دانشجویان دکتری 6-9 ماه کسر خدمت به ازای انجام هر پروژه دریافت می کنند. بخش دوم پروژه های کسر خدمت وزارت دفاع، مربوط به افرادی است که از طریق بنیاد ملی نخبگان ایران واقع در خیابان ویلا، شرایط دانشجو یا دانش آموخته برتر (دانشجوی نخبه) را دریافت کنند. در این نوع از کسر خدمت، درخواست کننده با انجام یک پروژه تحقیقاتی از یکی از سازمان های درخواست کننده وزارت دفاع، تمامی زمان خدمت خود را کسر می کند. این اشخاص در مقاطع مختلف باید دارای شرایط ویژه ای باشند که چندان دور از دسترس نمی باشد. برای مثال دانش آموخته کارشناسی ارشد باید یک حداقل مقاله آی اس آی ISI مرتبط با عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد خود در یکی از مجلات معتبر وزارت علوم با شاخص ضریب تاثیر IF > 0.5 داشته باشد و همچنین معدل کارشناسی بالای 16 و کارشناسی ارشد بالای 17 در کارنامه تحصیلی خود را تایید کند. هر چند که بدست آوردن این امتیاز چندان سخت نمی باشد اما چنانچه دانش آموختگان و یا دانشجویان در مقاطع بالاتر از کارشناسی در دانشگاه های برتر در حال تحصیلی یا فارغ التحصیل شده باشند لااقل می توانند از خدمات کسری خدمت استفاده کنند.

شرکت تحقیقات علمی ژانیک، در راستای کمک و یاری رسانی به هم وطنان و در جهت کاهش نگرانی دانش آموختگان و دانشجویان، اقدام به ارائه خدمات مشاوره برای دریافت، انجام و دفاع پروژه های کسر خدمت سربازی وزارت دفاع و یا انجام پروژه بجای سربازی در مورد دانش آموختگان برتر بنیاد ملی نخبگان کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، از طریق ایمیل و یا تلفن درخواست خود را مطرح نمایید.

چگونگی دریافت پروژه کسر و بجای خدمت سربازی

 پروژه های کسر خدمت سربازی وزارت دفاع که با نام های دیگری چون انجام پروژه بجای سربازی نیز شناخته می شود به دو فرم کلی تقسیم می شوند.

بخش اول از پروژه های کسر خدمت، مربوط به دانشجویان مقاطع تحصیلات تکلمیلی می باشد که در دانشگاه های برتر ایران در حال تحصیل می باشند. در این بخش دانشجویان کارشناسی ارشد 4-6 ماه و دانشجویان دکتری 6-9 ماه کسر خدمت به ازای انجام هر پروژه دریافت می کنند. نکته قابل توجه آن است که سازمان ذی صلاح در این پروژه ها، سازمان نخبگان نیروی مسلح می باشد که البته نباید با بنیاد ملی نخبگان ایران اشتباه گرفته شود. این سازمان در راستای کاهش هزینه های وزارت دفاع در پروژه ها، اقدام به بکارگیری نیروی های نخبه متخصص می نماید. لذا امکان سنجی آنکه شما بتوانید نیز پروژه های این سازمان را دریافت کنید منوط به رشته تحصیلی، سطح دانش و از همه مهمتر نیاز سازمان می باشد. در زمانی که وزارت دفاع چندین پروژه شرکت نفت را در دست داشته باشد نیاز بیش از حد به دانشجویان مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک و مهندسی برق زیاد می شود و ممکن است که به یک مهندس معدن به سادگی نه گفته شود. در حالتی که وزارت دفاع پروژه های در معادن در دست داشته باشد نیاز به مهندس معدن احساس شده و ممکن است که مهندس شیمی جواب نه بشنود. لذا اتخاذ پروژه کسر خدمت بسیار به زمان مراجعه شما بستگی دارد.

بخش دوم پروژه های کسر خدمت وزارت دفاع، مربوط به افرادی است که از طریق بنیاد ملی نخبگان ایران واقع در خیابان ویلا، شرایط دانشجو یا دانش آموخته برتر (دانشجوی نخبه) را دریافت کنند. در این نوع از کسر خدمت، درخواست کننده با انجام یک پروژه تحقیقاتی از یکی از سازمان های درخواست کننده وزارت دفاع، تمامی زمان خدمت خود را کسر می کند. این اشخاص در مقاطع مختلف باید دارای شرایط ویژه ای باشند که چندان دور از دسترس نمی باشد. برای مثال دانش آموخته کارشناسی ارشد باید حداقل یک مقاله آی اس آی ISI مرتبط با عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد خود در یکی از مجلات معتبر با شاخص ضریب تاثیر IF > 0.5 داشته باشد و همچنین معدل کارشناسی بالای 16 و کارشناسی ارشد بالای 17 در کارنامه تحصیلی خود را تایید کند. هر چند که بدست آوردن این امتیاز چندان سخت نمی باشد اما چنانچه دانش آموختگان و یا دانشجویان در مقاطع بالاتر از کارشناسی در دانشگاه های برتر در حال تحصیلی یا فارغ التحصیل شده باشند لااقل می توانند از خدمات کسری خدمت استفاده کنند. در نهایت آنکه بهترین منبع برای دریافت اطلاعات کافی سایت بنیاد ملی نخبگان ایران می باشد. در این سایت و در بخش تسهیلات نظام وظیفه دانش آموختگان برتر تمامی قوانین به صورت کاملا مشخص و واضح نوشته شده اند.

شرکت تحقیقات علمی ژانیک، در راستای کمک و یاری رسانی به هم وطنان و در جهت کاهش نگرانی دانش آموختگان و دانشجویان، اقدام به ارائه خدمات مشاوره برای دریافت، انجام و دفاع پروژه های کسر خدمت سربازی وزارت دفاع و یا انجام پروژه بجای سربازی در مورد دانش آموختگان برتر بنیاد ملی نخبگان کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، از طریق ایمیل و یا تلفن درخواست خود را مطرح نمایید.

 

شرکت تحقیقات علمی ژانیک

چنانچه تمایل به ادامه تحصیل در مقطع دکتری در داخل کشور و یا قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را داشته باشید و یا حتی تمایل به عضویت هیئت علمی دانشگاه دارید باید حداقل یک مقاله به نام شما در مجلات علمی معتبر مانند مجلات ISI چاپ شده باشد. لذا ادامه تحصیل شما مشروط به ارائه مقاله در مجله ای معتبر می باشد. همچنین چنانچه به گرفتن فاند در دانشگاه های خارجی برای ادامه تحصیل فکر می کنید داشتن مقاله معتبر بیشترین کمک را به شما خواهد کرد. شرکت تحقیقات علمی ژانیک افتخار دارد تا به هموطنان در سرتاسر جهان، خدمات تدوین، ترجمه و اخذ اکسپت مقالات در مجلات معتبر داخلی، خارجی و به ویژه مجلات ISI را ارائه بدهد. تیم شرکت با 5 سال سابقه متشکل از خبره ترین افراد در رشته های مختلف می باشد. چنانچه فعالیت تحقیقاتی انجام داده اید که می تواند به یک مقاله معتبر تبدیل شود و یا رساله کارشناسی یا کارشناسی ارشد شما به پایان رسیده است ولی زمان و دانش کافی برای تبدیل فعالیت علمی خود به مقاله را ندارید، گروه تحقیقات علمی ژانیک می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. لازم به ذکر است وبلاگ حاضر تنها جهت تبلیغات ایجاد شده است برای مشاهده وب سایت اصلی به آدرس وب شرکت تحقیقات علمی ژانیک مراجعه کنید.

مشاوره و انجام پرپوزال مقاله ISI پایان نامه رشته روانشناسی

پایان نامه و مقاله علمی پژوهشی و مقاله ای اس ای ISI در رشته روانشناسی در گرایش های زیر در شرکت تحقیقات علمی ژانیک قابل انجام می باشد. لذا چنانچه تمایل به دریافت خدمات مشاوره، تدوین و انجام پایان نامه و همچنین مشاوره، اخذ اکسپت، انجام و تدوین مقاله ای اس ای ISI و علمی پژوهشی در رشته روانشناسی دارید می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست خود را به صورت ایمیل و یا تلفنی مطرح نمایید. دپارتمان علوم روانشناسی شرکت تحقیقات علمی ژانیک متشکل از فارغ التحصیلان ارشد و دکتری این رشته در تمامی گرایش های زیر آمادگی خود را جهت کمک به دانشجویان این رشته جهت کارهای پژوهشی و تحقیقاتی را اعلام می دارد.

روانشناسی بالینی (Clinical Psychology)

زیست روانشناسی (Biopsychology)

روانشناسی رشد (Developmental Psychology)

روانشناسی قانونی (Forensic Psychology)

روانشناسی مدرسه (School Psychology)

روانشناسی شخصیت (Personality Psychology)

روانشناسی صنعتی-سازمانی (Industrial Organization Psychology)

روانشناسی اجتماعی (Social Psychology)

مشاوره و انجام پرپوزال مقاله ISI پایان نامه رشته مدیریت

پایان نامه و مقاله علمی پژوهشی و مقاله ای اس ای ISI در رشته مدیریت در گرایش های مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و مالی، مدیریت جهانگردی، مدیریت دولتی، مدیریت اجرایی و شهری، مدیریت تکنولوژی و فناوری اطلاعات، ... در شرکت تحقیقات علمی ژانیک قابل انجام می باشد. لذا چنانچه تمایل به دریافت خدمات مشاوره، تدوین و انجام پایان نامه و همچنین مشاوره، اخذ اکسپت، انجام و تدوین مقاله ای اس ای ISI و علمی پژوهشی در رشته مدیریت دارید می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست خود را به صورت ایمیل و یا تلفنی مطرح نمایید.

مشاوره و انجام پرپوزال مقاله ISI پایان نامه رشته مهندسی عمران

پایان نامه و مقاله علمی پژوهشی و مقاله ای اس ای ISI در رشته عمران در گرایش های آب، خاک، لرزه، زلزله، بتن و ... در شرکت تحقیقات علمی ژانیک قابل انجام می باشد. لذا چنانچه تمایل به دریافت خدمات مشاوره، تدوین و انجام پایان نامه و همچنین مشاوره، اخذ اکسپت، انجام و تدوین مقاله ای اس ای ISI و علمی پژوهشی در رشته مهندسی شیمی دارید می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست خود را به صورت ایمیل و یا تلفنی مطرح نمایید.

مشاوره و انجام پرپوزال مقاله ISI پایان نامه مهندسی صنایع

پایان نامه و مقاله علمی پژوهشی و مقاله ای اس ای ISI در رشته مهندسی صنایع در گرایش های سیستم های اقتصادی و بهره وری، مالی، لوجستیک، مکان یابی، تولید، تحلیل، ایمنی صنعتی و ... در شرکت تحقیقات علمی ژانیک قابل انجام می باشد. لذا چنانچه تمایل به دریافت خدمات مشاوره، تدوین و انجام پایان نامه و همچنین مشاوره، اخذ اکسپت، انجام و تدوین مقاله ای اس ای ISI و علمی پژوهشی در رشته مهندسی صنایع دارید میتوانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست خود را به صورت ایمیل و یا تلفنی مطرح نمایید.

مشاوره و انجام پرپوزال مقاله ISI پایان نامه مهندسی شیمی

پایان نامه و مقاله علمی پژوهشی و مقاله ای اس ای ISI در رشته مهندسی شیمی در گرایش های ترمودینامیک، پیشرفته، محیط زیست، پدیده های انتقال، کاتالیست، شبیه سازی، ... در شرکت تحقیقات علمی ژانیک قابل انجام می باشد. لذا چنانچه تمایل به دریافت خدمات مشاوره، تدوین و انجام پایان نامه و همچنین مشاوره، اخذ اکسپت، انجام و تدوین مقاله ای اس ای ISI و علمی پژوهشی در رشته مهندسی شیمی دارید می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست خود را به صورت ایمیل و یا تلفنی مطرح نمایید.

مشاوره و انجام پرپوزال مقاله ISI پایان نامه رشته اقتصاد

پایان نامه و مقاله علمی پژوهشی و مقاله ای اس ای ISI در رشته اقتصاد در گرایش های تاقتصاد نظری، انرژی،  بازرگانی ، صنعتی، پول و بانکداری، اقتصاد کشاورزی، توسعه و برنامه ریزی، اقتصاد بین الملل،اقتصاد منابع طبیعی ومحیط زیست ... در شرکت تحقیقات علمی ژانیک قابل انجام می باشد. لذا چنانچه تمایل به دریافت خدمات مشاوره، تدوین و انجام پایان نامه و همچنین مشاوره، اخذ اکسپت، انجام و تدوین مقاله ای اس ای ISI و علمی پژوهشی در رشته اقتصاد دارید می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست خود را به صورت ایمیل و یا تلفنی مطرح نمایید. برخی از نرم افزارهای مورد استفاده


SPSS, lisrel, AMOS, statistica ,matlab, eviews, PLS, microfit, deap,excel , comfar3, WIN 4 DEAP, AIMMS, PRIMAVERA, Ms Project, Taylor, Excel, COMFAR3, LINDO , LINGO , GAMS , DS, Expert Choice, Win QSB, Topsis, CRAFT, QS, , DARVIN, GENE MAP ,GENE STAR, maple, Arc GIS, CATIA, LINGO ,LINDO , Arena, Minitab , Matlab

مشاوره، انجام و تدوین مقاله آی اس آی ISI

یکی از مهم ترین پارامترهای موثر در تقویت رزومه تحقیقاتی محققین، داشتن مقاله معتبر می باشد. بسیاری از دانشجویان و یا حتی اعضای هیئت علمی بدلیل نداشتن این این پارامتر، موقعیت های شغلی و تحصیلی مختلفی را از دست می دهند. این در حالی است که هر یک از آنها تحقیقاتی در رزومه خود دارند ولی متاسفانه بدلایل مختلف به ثبت آن اقدام نکرده اند. یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه تحقیقات علمی ژانیک مشاوره، تدوین، انجام  مقاله با شاخص علمی پژوهشی و بویژه آی اس آی ISI می باشد. این خدمات شامل ارائه و مشاوره موضوع، تدوین مقاله، ترجمه دقیق، اخذ اکسپت، پیشنهاد مجله، پیشنهاد کنفرانس و ... می باشد. لازم به ذکر است هزینه مربوطه به این خدمات پس از دریافت نامه رسمی اکسپت از مجله دریافت می شود. همچنین چنانچه کار تحقیقاتی به فرمت پایان نامه و یا رساله دانشگاهی انجام داده اید و به هر دلیل خواهان استخراج مقاله از آن می باشید. گروه تحقیقات علمی ژانیک می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. لذا چنانچه خواهان ثبت کار تحقیقاتی خود در مجلات معتبر با تایید وزارت علوم و دانشگاه های ایران هستید و یا می خواهید اقدام به ثبت مقاله ای جدید در مجلات معتبر نمایید گروه تحقیقات علمی ژانیک با داشتن سابقه ثبت بیش از 100 مقاله ISI می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل یا تلفن مطرح نمایید. اطلاعات تماس در صفحه "تماس با ما" موجود می باشد.

مشاوره چاپ مقاله ISI

بارها مشاهده شده است که محققین به دلیل عدم شناسایی مناسب یک مجله دچار مشکلات عدیدی مانند عدم اعتبار مجله، تاخیر در چاپ نهایی، عدم پذیرش وزارت علوم و ... شده اند. شرکت تحقیقات علمی ژانیک، ارائه کننده خدمات مشاوره چاپ مقاله ISI در مجلات بین المللی می باشد. این خدمات شامل بررسی مقاله، اعتبار سنجی، پلاگاریسم، مشاوره شناسایی مجله، مشاوره شناسایی هزینه چاپ، مشاوره شناسایی اهداف مجله و مشاوره دریافت سریع مقاله چاپ شده یا به عبارت دیگر اخذ اکسپت سریع ... می باشد. در صورت تمایل می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق ایمیل و یا شماره تلفن تماس بگیرید.

مشاوره و انجام مقاله IEEE برای رشته فنی مهندسی

با توجه به احساس نیاز دانشجویان به مقالات IEEE یکی دیگر از خدمات شرکت تحقیقات علمی ژانیک، مشاوره، تدوین، انجام، نوشتن، ترجمه و اخذ اکسپت مقاله IEEE در رشته های مهندسی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ایمیل و یا شماره تلفن با ما تماس بگیرید.

مشاوره، انجام و تدوین و نوشتن پایان نامه

یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه مشاوره در تدوین پایان نامه و رساله های دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری می باشد. این خدمات شامل ارائه موضوع، تهیه و تدوین پرپوزال، تدوین فصول مختلف پایان نامه و رساله می باشد. بنابه خواست متقاضی هر یک از خدمات می تواند به صورت مجزا اجرا شود. در حال حاضر گروه تحقیقات علمی ژانیک با همکاری اساتید و دانشجویان دکتری نخبه از رشته های مختلف، توانایی پوشش رشته های فنی مهندسی، علوم انسانی و علوم اجتماعی، اقتصاد، علوم مالی و بانکی، علوم حسابداری، تحقیق در عملیات، علوم مدیریت و ... را دارد. همچنین شرکت درصدد پوشش رشته های پزشکی و حقوق نیز می باشد که امید است به زودی با همکاری اساتید و دانشجویان نخبه، این رشته ها نیز پوشش داده شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق ایمیل شرکت درخواست خود را مطرح کنید. اطلاعات تماس در صفحه "تماس با ما" موجود می باشد. 

مشاوره و تدوین و نوشتن پروپوزال پایان نامه

یکی از مواردی که در تدوین و انجام پایان نامه و حتی در آغاز هر طرح علمی مانند تدوین مقاله ISI باید رعایت شود نوشتن و تدوین پروپوزال با دقت و صحت و با قوی می باشد. چرا که تدوین پروپوزال اولین مرحله هر طرح تحقیقاتی مانند پایان نامه و مقاله ISI می باشد لذا باید توجه داشت که عدم قدرت علمی و اشتباهات طرح پروپوزال سبب می شود که طرح ناکم باقی بماند. چه بسیار افرادی هستند که بدلیل عدم آشنایی با نحوه نوشتن پروپوزال و یا عدم داشتن وقت کافی برای نوشتن پرپوزال قوی، پروپوزال خود را به تنهایی و با سهل انگاری نوشته اند و در نهایت به جایی رسیده اند که دیگر طرح قابل انجام نبوده است. یک پرپوزال باید بتواند از ابتدا کل طرح علمی مانند پایان نامه و یا مقاله ISI را پوشش دهد به نحوی که خواننده به صورت کامل از نتایج نهایی نیز مطلع شود و روند کار کاملا مشخص و منسجم ارائه گردد. یکی از خدمات ارائه شده از طرف شرکت تحقیقات علمی ژانیک، مشاوره در نوشتن و تدوین پروپوزال برای پایان نامه و مقاله ISI می باشد. در صورت تمایل برای دریافت خدمات مشاوره و تدوین و نوشتن پروپوزال با ما از طریق ایمیل و شماره تلفن تماس بگیرید. برای مراجعه به وب سایت رسمی شرکت تحقیقات علمی ژانیک کلیک کنید.

اخذ اکسپت پذیرش چاپ مقاله ای اس ای ISI در سریع ترین زمان

یکی از مهم ترین پارامترهای موثر در تقویت رزومه تحقیقاتی محققین، داشتن مقاله معتبر می باشد. بسیاری از دانشجویان و یا حتی اعضای هیئت علمی بدلیل نداشتن این این پارامتر، موقعیت های شغلی و تحصیلی مختلفی را از دست می دهند. این در حالی است که هر یک از آنها تحقیقاتی در رزومه خود دارند ولی متاسفانه بدلایل مختلف به ثبت آن اقدام نکرده اند.


یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه تحقیقات علمی ژانیک مشاوره، تدوین، انجام  مقاله با شاخص علمی پژوهشی و بویژه آی اس آی ISI می باشد. این خدمات شامل ارائه و مشاوره موضوع، تدوین مقاله، ترجمه دقیق، اخذ اکسپت، پیشنهاد مجله، پیشنهاد کنفرانس و ... می باشد. لازم به ذکر است هزینه مربوطه به این خدمات پس از دریافت نامه رسمی اکسپت از مجله دریافت می شود.


همچنین چنانچه کار تحقیقاتی به فرمت پایان نامه و یا رساله دانشگاهی انجام داده اید و به هر دلیل خواهان استخراج مقاله از آن می باشید. گروه تحقیقات علمی ژانیک می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.


توجه داشته باشید که مجلاتی وجود دارند که هر چند ایندکس ISI دارند ولی ارزش و اعتبار کافی ندارند و لذا در صورت عدم اطلاع از نحوه اعتبارسنجی مجله، ممکن است با انتخاب مجله بدون اعتبار، نتیجه زحمات چند ساله یک محقق را از بین برود. برای اطلاع از نحوه اعتبار سنجی مجلات و کنفرانس ها می توانید به صفحه "مقالات آموزشی" مراجعه کنید.


لذا چنانچه خواهان ثبت کار تحقیقاتی خود در مجلات معتبر با تایید وزارت علوم و دانشگاه های ایران هستید و یا می خواهید اقدام به ثبت مقاله ای جدید در مجلات معتبر نمایید گروه تحقیقات علمی ژانیک با داشتن سابقه ثبت بیش از 100 مقاله ISI می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل یا تلفن مطرح نمایید. اطلاعات تماس در صفحه "تماس با ما" موجود می باشد.

لیست سیاه مجلات وزارت علوم

برای ارزیابی کار تحقیقاتی انجام شده، مهم ترین پارامتر، اعتبار مجله ای می باشد که مقاله در آن چاپ شده است. وزارت علوم ایران برای جلوگیری از سوء استفاده افراد و مجلات و جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه محققین، لیستی از مجلات معتبر جمع آوری کرده و در اختیار عموم قرار داده است. همیشه صحبت از لیست سیاه مجلات وزارت علوم بوده است ولی متاسفانه صحت و سقم وجود این لیست مشخص نیست و چنانچه چنین لیستی وجود داشته باشد در اختیار عموم قرار نمی گیرد. به عبارت بهتر می توان گفت لیست سیاه وجود خارجی ندارد. به بیان ساده تر، وزارت علوم ایران، لیستی از مجلات در سطوح علمی مختلف، مانند علمی پژوهشی و آی-اس-آی دارد که در صورتی که مجله مورد نظر در این لیست باشد تایید می شود و چنانچه نباشد تایید نمی شود.این موضوع در مورد بنیاد ملی نخبگان نیز صادق می باشد.


لذا بهترین راه، برای اعتبار سنجی یک مجله (البته برای مراجع داخلی) بررسی حضور و یا عدم حضور آن در لیست مجلات معتبر وزارت علوم می باشد. در سایت رسمی ما (اینجا) می توانید این لست را دانلود کنید.

دانلود و فروش پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری

در اینجا تنها نمونه های از پایان نامه های انجام شده در گروه ارائه گردیده است. لازم به ذکر است دانلود و فروش و خرید پایان نامه رسال مقاله ISI و علمی پژوهشی پرپوزال با تأیید صاحب اثر ارائه شده است. تاکنون بیش از ٦٠٠ عنوان پایان نامه و ١٢٠٠ عنوان پرپوزال و همچنین بیش از ١٠٠ عنوان مقاله ای اس ای ISI و علمی پژوهشی توسط گروه تحقیقات علمی ژانیک مشاوره و انجام شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما درخواست خود را به صورت تلفنی و یا از طریق ایمیل مطرح نمایید. برای مشاهده فهرست مطالب به سایت رسمی ما (وب سایت ژانیک) مراجعه کنید.

1 عوامل موثر بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دولت اسلامگرای ترکیه در قبال دولت جدید عراق
2 ارزیابی اقتصادی و فنی و راه اندازی قطار سریع السیر در مسیر تهران ـ زنجان
3 اشتغال زنان در نظام حقوقی ایران با توجه به کنوانسیون رفع هر گونه تبعیض علیه زنان
4 بررسی ارتباط میان رضایت زناشویی و هوش همسران
5 بررسی تأثیر افزودن مس بر ریز ساختار و خواص مکانیکی چدن داکتیل
6 بررسی عوامل اجتماعی موثر درافت تحصیلی درمیان دانش آموزان دختر و پسر
7 بررسی عقاید امامت و اسماعیلیه در اشعار ناصر خسرو
8 بررسی قصص انبیاء (اسرائیلیات) در کشف الاسرار
9 عوامل موثر بر حفظ طرفدار ورزشی
10 مدل سازی و بهینه سازی فرایند اسمز معکوس