مشاوره نوشتن انجام پایان نامه و مقاله ISI آی اس آی

ارائه خدمات مشاوره انجام نوشتن پایان نامه های دانشگاهی و مقاله آی اس آی ISI در کشورهای ایران، مالزی، هند، فرانسه و تاجیکستان

مشاوره نوشتن انجام پایان نامه و مقاله ISI آی اس آی

ارائه خدمات مشاوره انجام نوشتن پایان نامه های دانشگاهی و مقاله آی اس آی ISI در کشورهای ایران، مالزی، هند، فرانسه و تاجیکستان

اخذ اکسپت پذیرش چاپ مقاله ای اس ای ISI در سریع ترین زمان

یکی از مهم ترین پارامترهای موثر در تقویت رزومه تحقیقاتی محققین، داشتن مقاله معتبر می باشد. بسیاری از دانشجویان و یا حتی اعضای هیئت علمی بدلیل نداشتن این این پارامتر، موقعیت های شغلی و تحصیلی مختلفی را از دست می دهند. این در حالی است که هر یک از آنها تحقیقاتی در رزومه خود دارند ولی متاسفانه بدلایل مختلف به ثبت آن اقدام نکرده اند.


یکی از خدمات ارائه شده توسط گروه تحقیقات علمی ژانیک مشاوره، تدوین، انجام  مقاله با شاخص علمی پژوهشی و بویژه آی اس آی ISI می باشد. این خدمات شامل ارائه و مشاوره موضوع، تدوین مقاله، ترجمه دقیق، اخذ اکسپت، پیشنهاد مجله، پیشنهاد کنفرانس و ... می باشد. لازم به ذکر است هزینه مربوطه به این خدمات پس از دریافت نامه رسمی اکسپت از مجله دریافت می شود.


همچنین چنانچه کار تحقیقاتی به فرمت پایان نامه و یا رساله دانشگاهی انجام داده اید و به هر دلیل خواهان استخراج مقاله از آن می باشید. گروه تحقیقات علمی ژانیک می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.


توجه داشته باشید که مجلاتی وجود دارند که هر چند ایندکس ISI دارند ولی ارزش و اعتبار کافی ندارند و لذا در صورت عدم اطلاع از نحوه اعتبارسنجی مجله، ممکن است با انتخاب مجله بدون اعتبار، نتیجه زحمات چند ساله یک محقق را از بین برود. برای اطلاع از نحوه اعتبار سنجی مجلات و کنفرانس ها می توانید به صفحه "مقالات آموزشی" مراجعه کنید.


لذا چنانچه خواهان ثبت کار تحقیقاتی خود در مجلات معتبر با تایید وزارت علوم و دانشگاه های ایران هستید و یا می خواهید اقدام به ثبت مقاله ای جدید در مجلات معتبر نمایید گروه تحقیقات علمی ژانیک با داشتن سابقه ثبت بیش از 100 مقاله ISI می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد. می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل یا تلفن مطرح نمایید. اطلاعات تماس در صفحه "تماس با ما" موجود می باشد.